Monday, March 21, 2011

Yes a new layout and yes gyaru makeup

This layout was inspired buy this magazine. Can you compare it?
Yeah such an obvious question but everyone does that so might as well ask the standard
brushes by Macys and Morphine on DA
So here is the makeup I pulled out

I did the eyes and foundation here
I am not going to go into details because I am practicing
Here is the highlights on the nose, tip of mouth and eyebrow bone
Better view added eyelashes top and bottom and the cheap way
till I get my better lashes ill make my crappy ones work
Circle lens makes a big difference
This is puffy tone grays; My favorite lens so far
Blush and lips the same color from the eye shadow palette.
Kind of dark pink violet. *cant spell the other real color. What kind of artist am I.*

And done
time to camwhore and photoshop.
Didn't do that much I have to admitWell this one was PS allot by mistake
*lost original file or something*

I hope to do more of these in the future cause I love this look. The pink lips makes me want to go out and buy some for the choco reviews. Never knew it could be done without looking like a copy of black face. I mean seriously

3 comments:

The Real Journal of Crystal said...

omg i love pink lips too now lol! it's probably cuz spring has me feelin' extra girly. your new layout is beautiful and fun! you look gorg as always.

<3

HeirOf "GLEE" said...

You know what maybe it is spring though I think Ill wear it all year round, it do give me the spring fevers. Thank you much <3

NICK said...

AMAZINNGG!!!!